Den nye aftale mellem August ‘Agge’ Rosenmeier og Hashtag United bringer store muligheder med sig, forklarer manager, Kristoffer Smedstrup, der var med til at lande aftalen.
“Vi er rigtig glade for endelig at kunne annoncere denne aftale! Vi har kæmpet hårdt de sidste måneder for at finde den helt rigtige arbejdsgiver til August, og der har været tætte forhandlinger med nogle af verdens største fodboldklubber.”
– Således lyder starten på vores interview med en utrolig glad samt lettet FIFA-manager, Kristoffer Smedstrup.
I går aftes blev det nemlig annonceret, at August ‘Agge’ Rosenmeier officielt bliver en del af en stjernespækket Hashtag United-trup, og den danske FIFA-spillers manager, Kristoffer Smedstrup, kunne derfor sætte et stort, grønt flueben, for opgaven var hermed løst.
“Vores primære mål har dog hele tiden været at finde det helt rigtige sportslige setup, hvor August kan præstere på højeste niveau, og der var vi ikke i tvivl om, at Hashtag kunne levere den optimale samlede løsning,” fortsætter begejstrede Kristoffer Smedstrup med at fortælle, hvorefter han endnu en gang understreger, hvor vigtig en rolle setuppet har spillet i skiftet.
“I Hashtag får August et team bag sig som ikke findes meget bedre inden for FIFA-verdenen – med Spencer som frontfigur og med holdkammerater på højt internationalt niveau, er vejen banet for et vildt FIFA 18.”
Og når man så får æren af at spise middag med Spencer og alle de andre Hashtag-personligheder på dagen, hvor kontrakten skulle i hus, tegner alt naturligvis også for, det bliver et spændende samarbejde:
“Personligt ser jeg frem til et godt samarbejde med Hashtag omkring August, men forhåbentlig også omkring hele deres organisation. Hvordan det præcis kommer til at forløbe, må tiden vise.”
Det blev samtidig nævnt af Agge i går, at han højst sandsynlig også kommer til at medvirke på Hashtag Uniteds fodboldhold. Og krydser man så lige det med en kæmpe YouTuber-platform, må man da sige, at mulighederne er mange. Dette kunne Kristoffer Smedstrup ikke være mere enig i.
“Mulighederne ved Hashtag er uendelige – både ift. FIFA på topplan, “rigtig fodbold”, YouTube-succes og kommercielle interesser,” siger han og afslutter så samtalen med følgende ord:
“Vi ser frem til en succesfuld tid i Hashtag, og vi ser frem til samarbejdet med både dem og Red Bull.“
Skriv en kommentar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!